بسم الله الرحمن الرحیم

به یاد عاشورای سال 1388 در تهران.

حسین جان شرمنده ایم! آقا ما را ببخش! یا صاحب الزّمان(ع) شما وساطت کنید و عذر ما را محضر  جدّتان آقا رسول الله ببرید.

اینجا ایران است. اُُّمُّ القُرای جهان اسلام ، مأمن شیعه ، کشوری که در رأسش حضرت حجّت قرار دارد ، کشوری که تمام مسلمان دنیا و تمام آزادیخواهان جهان چشم به آن دوخته اند. اما در عاشورای سال 1388 عده ای از بازماندگان نسل خوارج نهروان یعنی ملّی گراها ، نهضت آزادیها ، سلطنت طلبها ، منافقین ، بهائیها و دهها و صدها گروههای انحرافی دیگر ، ایران و تهران را با کوفه و کوفیان و با شام و شامیان اشتباه گرفته بودند.

شنیده بودیم در عاشورای سال 61 هجری اصحاب و یاران امام حسین(ع) سخت مشغول پیکار  و لحظه لحظه مشتاق برای در آغوش کشیدن مرگ بودند ، البته نه به طمع بهشت ، بلکه برای یاری سیّد الشّهداء جهت کسب رضایت خدا.

شنیده بودیم در عاشورای سال 61 هجری عده ای به نماز جماعت امام حسین(ع) تعرض کردند ، تیر انداختند و سنگ افکندند و در عاشورای سال 1388 دیدیم عده ای از تبار یزیدیان این صحنه ها را تکرار کردند. این بار نه در کوفه و شام و نه در کربلاء ، در تهران خودمان به جمعیت عزاداران حسینی  حمله کردند و به جماعتِ قائمِ به نمازظهرِ عاشورا، سنگ افکندند ، سوت و کف زنان و پای کوبان آتش زدند و به ساحت مقدس امام راحلِ مان دشنام دادند و تمثال مبارکش را به آتش کشیدند. اینان بازماندگان از لشکر پسر مرجانه بوده اند. چه جاهلانه و چه عالمانه ، عضو آن لشکر شده بودند. صدای حسین زمان ، حضرت آیت الله خامنه ای ولی مسلمین ، به هدایتشان بلند شد اما نفهمیدند و یا نخواستند بفهمند و پای سخنشان به منطق حسینی ، سوت و کف و پای کوبی بود و حمایت شیطان بزرگ آمریکا و یاران پلیدش بدرقه راهشان.

افسوس و هزار افسوس که هنوز نوح زنده بود و پسر نوح با بدان بنشست ، هنوز میلیونها سال از آفرینش نگذشته بود که ابلیس خدا را دیکتاتور خواند. هنوز امام زنده بود که بعضی ها به او جام زهر دادند ، هنوز آدم زنده بود که قابیل سر هابیل را برید ، هنوزامام علی(ع) زنده بود که بر صورت زهراء(س) سیلی زدند ، هنوز امام حسن(ع) زنده بود که در خانه اش جگر سبط نبی را آتش زدند. هنوز امام حسین(ع) زنده بود که مدعیان خط پیامبر حکم به ارتدادش دادند. هنوز 21 سال از رحلت امام خمینی نگذشته بود که فتنه کردند علیه خلف صالحش. هنوز هزار و سیصد و اندی سال از کربلای 61 نگذشته بود که آقای فتنه گر ، آتش زنندگانِ خیمه ی عباس را ، مردانِ خداجو خواند. هنوز محمّدرسوالله(ص) زنده بود که دچار شعب ابوطالب شد. از ظهور اسلام مگر چند سال گذشته که عده ای نوشتند "آزادی یعنی راهپیمایی علیه خدا". از غیبت مهدی فاطمه مگر چند سال گذشته که منکر شدند وجود مقدس آقا امام زمان(عج) را ، همانهایی که با سران فتنه نرد عشق می بازند. از حادثه ی تلخ کوچه ی بنی هاشم مگر چند سال گذشته که دعوت کردند از منافقین برای آشوب در خیابان انقلاب. هنوز 21 سال از رحلت امام خمینی نگذشته بود که علیه اصل ولایت فقیه شعار دادند ، درحالیکه امام فرموده بودند :

1)     مخالفت با ولایت فقیه ، تکذیب أئمه(ع) و اسلام است.

2)     ولایت فقیه امتداد ولایت رسول الله(ص) است.

3)     ولایت فقیه برای شما یک هدیه الهی است.

4)     پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

هنوز 21 سال از رحلت امام نگذشته که حلقومشان را به جای صدای امام فروختند به صدای آمریکا. هنوز 21 سال از رحلت امام نگذشته که آمریکا و اسرائیل و انگلیس دارند از شما تعریف میکنند. هنوز از شهادت بسیجیان کربلای 5 مگر چند سال گذشته که علیه بسیج شعار "توپ تانک مسلسل ، دیگر اثر ندارد" سر دادید. آری دشمن اسلام و ایران و ایرانی ، آمریکا و اسرائیل و انگلیس است.

ایرانی شیر بچۀ حیدر کرّار است . او لشکر عمر سعد نیست . کسی که آشوبگران عاشورای سال 1388 را مردان خداجو نامید در لشکر عمر سعد است . عمر سعد البته خودش مرده است ولی لشکرش همچنان عضو علی البدل ، عنصر منافق می پذیرد . کسانی که ندای آقایِ مان امام حسین(ع) را به ندای آقا سلطان فروختند و خیمۀ عباس را آتش زدند در لشکر عمر سعد اند . سپاهیان و بسیجیان و ارتشیان ما و همۀ مردم نجیب و فهیم و ولایت مدار ایران ، لشکریان آقا امام حسین(ع) و فرزندش حجّت بالغۀ الهی امام زمان(عج) هستند . شما سران فتنه و فتنه گران لشکر عمر سعد اید . لعنت خدا بر لشکریان عمر سعد . فتنه گران و سران فتنه تحت فرماندهی شیطان بزرگ آمریکا با داشتن حدود 2500 ماهوارۀ جاسوسی و سلاحهای گرم وسرد نتوانستند حریفِ مردی از تبار علویان ، این میثم تمار ، این یاسرعمار ، این دلبر و دلدار ، این سیّد و سالار حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای و یاران وفادارش بشوند . کسی ادعا نمی کند خامنه ای ، علی(ع) است اما افتخار علی(ع) در این زمانه ، خامنه ای است . فرزند زهرا خامنه ای است . فاطمه فرزند ویلا نشین ندارد . سیدی که به اسم مصر سر از آمریکا و انگلیس در آورد و خانۀ زهرا را به ویلای جرج سوروس فروخت ، پسر نوح است نه فرزند زهرا . میری که اسرائیل را به وجد آورد نوکر امیر لشکر عمر سعد است نه فرزند زهرا . ما سیدعلی خامنه ای را خود علی(ع) نمی دانیم . آقا خودش فرمود من غلام قنبر علی(ع) هستم . اما در طلحه و زبیر بودن سران فتنه شک نداریم . اگر اینگونه نیست ، پس چرا وقتی مولایِمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، از مردودین تاریخ سخن میگوید به بعضیها بر می خورد؟ تازه امروز دنیا فهمیده که امام فرمود "آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند" و "اسرائیل باید از صحنۀ روزگار محو شود" یعنی چه! ما در هشت ماه جنگ نرم سخن امام را فهمیدیم . ما تازه داریم میفهمیم که چرا امام خمینی گفت "خامنه ای لیاقت رهبری دارد" . نمایندگان ملت ما در خبرگان ، منّت خامنه ای را کشیدند تا رهبری را قبول کند . علی(ع) به اصرار مردم حکومت را پذیرفت . علی(ع) که در مقابل ناکثین و قاسطین و مارقین برای حفظ حکومتش ایستاد و جنگید . آیت الله خامنه ای که از شاگردان و و دست پروردۀ این مکتب الهی است ، در برابر جریان فتنۀ سال 1388 مردانه ایستاد و تا پای جان هم ایستاد تا بتواند این فرمودۀ امام خمینی را که فرموده بود "حفظ حکومت اسلامی از اوجب واجبات است" تحقق بخشد ، که الحمدلله چنین هم شد . فتنه گران و سرانشان به نام اسلام زیر پوشش هزاران حیله و نیرنگ با کمکِ پولیِ دولت فاسد آل سعود و سلاح های ارسالی از سوی دولت غاصب اسرائیل و با پشتیبانی آشکار دولت استکباری آمریکا و انگلیس و آلمان مهیّایِ یک مبارزۀ تمام عیار علیه اسلام ناب محمدی شدند و به میدان آمدند تا آنچه را که ابو سفیان و معاویه و یزید به آن نرسیده بودند ، برسند و آن نابودی تمام اسلام بود . خدا را شکر وسپاس که این ملت هشیار و با بصیرت ، با خونی که از عاشورای حسینی در رگ و پی آنان ساری و جاری بوده و هست ، توانستند با پیروی از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای ، کمر فتنه را بشکنند و فتنه گران را رسوای خاص و عام کنند . خداوند بر عزت و شکوه این ملت دین مدار و ولایت محور دائما بیافزاید تا این افتخار نصیبشان گردد سرباز و جانباز واقعی برای امام زمانِ شان باشند انشاالله .

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

تولّی
ساعت17:35---19 آذر 1390
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم العن اول ظالم ظَلَمَ حق محمد و آخر تابع له علی ذلک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: